Kullandığı dilin, kelimenin ve üslubun içinde bulunduğu ve hitap ettiği toplumda ne anlam ifade ettiğini bilmeyen, bilse dahi "erklik" dağından önünü göremeyen reklamcılar var ve çok fazlalar!
Peki, bu neden mi bu kadar önemli?
Dilerseniz bunu da Yale Üniversitesi'den Prof. Timothy D. Snyder'in öğütlerinden okuyalım: "Faşizm koşullarında en büyük devrimcilik, işini iyi yapmaktır." (W. Benjamin)
Not: Marka tarafını, marka tarafı eleştirsin...
Hasbro Türkiye olaydan 1 gün sonra gelen tepkiler üzerine bugün şu açıklamayı yayınladı:
"Yılbaşına özel hazırladığımız kampanya videomuza gelen geri bildirimleri tek tek takip ediyoruz. Oluşan hassasiyeti dikkate alarak videoyu yayından kaldırdığımızı ve gelinen noktadan büyük üzüntü duyduğumuzu belirtmek isteriz. Rahatsızlık duyan herkesten özür dileriz."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder