20 Eylül 2010 Pazartesi

Yazamıyorum

...

6 yorum:

Penny Lane dedi ki...

Neden yazamıyorsun peki? Bir sebebi var mı?

Penny Lane dedi ki...

Çok zorlama bence elbet beğeniceksin bi yazdığını. Konuya göre yazma sende. Bırak kalemin aksın. Konu kendiliğinden çıksın.

mine dedi ki...

günlük burası kendine yazıp gerisini boşver derim

ysnbzdmr dedi ki...

yazmak hepimiz için farklı anlamlar taşır,; kimimiz içimizden gelenleri anlatır kimimiz, kendini ihpar eder, kabullenmeyi öğrenir, kimimiz konuşamaz yazar, ben kendice ötekinin görmediğini yazmaya çalısıyorum oluyor mu olmuyor mu bilmiyorum göreceğiz... günlük: ameliyat olduğum yıldan beri 9 yaşım da beri tuttarım bana aittir kimse bilmez içinde ne yazdığını..

D!mple Rock dedi ki...

gerekli değil.. keyiflen de gel ;}

ysnbzdmr dedi ki...

bu kyif baya uzun sürecek gibi:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...