17 Kasım 2010 Çarşamba

Dana

Sana saygı duyuyorum, dana! Sen umutsun, sen özgürlüksün, sen tutsaklığa direnen 'alırım başımı giderim, efeler gibi hey' diyen, bozkır iklimlerin bağrından kopmuş ama denizlerle de haşır neşir olansın, sen.

Hak vermeye başladım seni dün gece televizyonda görünce, Budistler'e!

Hani sen dün öylece 'deli danalar' gibi koşuyordun ya, -bak alınma, gerçekten çok güzel koşuyordun, beni duyuyorsan- hele o zabıtayı terse yatırışın yok muydu, hani her hangi bir kulüp yöneticisi izlese süper lig de oynarsın yeminen. Ama sen gururlusun dana, Anadolu takımlarından başkasında yer almazsın, bilirim.

Hani koca koca 3 kalın iğne attılar da, sen hâlâ 'bana mısın ulan' demedin ya,  o ne cengaverlikti o, o ne vurdumduymazlıktı o...

Yiğidim...

Angus'a züppe dediler, hırçındır, asidir dediler ama o da delikanlı çıktı. Senin kesildiğinin haberini alınca Balıkesir-Çanakkale yolunu trafiğe kapattı, ahırdaşın. Ama dedim ya sen başka çıktın dana, sen öncü oldun, lider durdun!

Ne diyeyim dana saygı duyuyorum sana direnişine....


Kurban olmamak için 10 km koşup 3 km yüzen danaların danası için tıklayınız...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Kalemine sağlık bu kadar güzel anlatılırdı ancak o çağ dışı görüntüler ve ülkemizin rezilliği...

bubuş dedi ki...

Danaların bitmek bilmeyen direnişinde yanlarındayız yaşasın dana kardeşliği.
Hiçbir işi düzgün yapamayan güzel ülkemmin güzel insanlarından bu işi doğru yapmalarını bekleyemiyorum hiç.

nymph dedi ki...

'dana'ları anlayabilmeniz ne güzel. bazıları onu sadece yemek için görüyorlar, hatta onlara öyle şeyler yapıyorlar ki gerçekten üzücü. uzatmayacağım bu danaları dün akşam gördüğünüze göre elbette gaziantepteki dananın başına gelenleride görmüşsünüzdür. keşke o da diğerleri kadar şanslı olabilseydi. hoş hepsinin sonu aynı oldu ama o daha fazla acı çekti sanırım...

ysnbzdmr dedi ki...

Çocukluk arkadaşıma: ne yazdıysak geçmişimizde gördüğümüz o anlardandır sende hatırlarsın kuzen...

Marla'ya: Danaca bilsem direnişin önde gidenlerinden olurdum, sende gel dana-daş:)

Nymph'ye: ne yazık ki onu da izledim:(.. üzüldüm yine bak o an..of bee..kesmeyin kardeşim..nedir bu kan kültürü dimi ama..

Barika dedi ki...

aman o bu deil de bu televizyon kanalları ne zaman bıkacak acaba "kendini de doğrayanlar" veyahut da "sokaklarda kurban kovalamacası" başlıklı haberlerden? boykot ediyorum tv haberlerini önümüzde ki 5 gün daha! gerçi normalde de çok izlediğim yok ama neyseaaa

ifellinlaw dedi ki...

bi danaya bu kadar anlam yükleyen de bi seni gördüm.:D
ben danayı tabağımda severim kim ne derse desin.

ysnbzdmr dedi ki...

melis'e: okuyunuz kan kültürü

bilge dedi ki...

empati kursak acaba biz kaç kilometre koşardık..

ysnbzdmr dedi ki...

bige'ye: ne desem bilemedim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...